Hello tuturor,am trecut la blog !

| 09.06.2012

Salutari tuturor,bloggeri,facebook-isti sau pierzatori de vreme :)) . E un blog cu si despre muzica dar si cu ceea ce ma priveste adica meseria de dj/mc,asadar nu veti gasi cu cine s-a maritat Dragusanca sau cate infarcturi a mai facut Botezatu' ! Am sa incerc sa fiu scurt in povesti si cat mai explicit,asadar spor la citit continutul acestui blog,cat despre mine,sper ca mixurile,remixurile sau evenimentele mele sa va mai scoata din starea de stres/oboseala/nervi/suparare ! NU PROMIT NIMIC ! Eu nu zic ca voi asfalta autostrada Bucuresti - Pitesti la standarde internationale,ci doar ca voi incerca sa va aduc si voua la cunostiinta un continut muzical de indata ce acesta va aparea sau de ce nu,in exclusivitate ! 


Si asa un mic "Despre mine" sa ma cunoasteti si voi putin :) !
- Nascut in CLUJ-Napoca (Asa se zvoneste :)) ) , Rezidenta in Cluj-Napoca

- In privinta zodiacului sunt tare incantat de faptul ca sunt LEU (Niciodata nu ma dau batut daca imi propun ceva)
- Hai ca deja o lungim si nu-mi place :)) Sunt DJ & MC pentru ca imi place si pentru ca vreau ca oamenii de oriunde ar veni in cluburile in care am activat,activez sau voi activa sa fie cu zambetul pe buze datorita muncii mele !


ALESSANDRO ROSSO,este blogul meu si asa cum se zice in Ardeal : "Va tzuc pretenasi !"